Łączna liczba wyświetleń

piątek, 14 grudnia 2012

Opisy:)

Jak ja nienawidze zimy. -.- Te nacieranie, rzucanie śnieżkami. Ughhh... okropieństwo.





8 planet, 204 kraje, 809 wysp, 7 mórz, 6 bilionów ludzi, a ja chcę tylko Ciebie .


- Co byś dała za jego ciało?
- Szczerze?
- Tak.
- To nic, ale za jego serce oddałabym wszystko.


Ukradnij mnie na zawsze .


W środku nocy wspomnienia bolą najbardziej


Jeden gest, jedno spojrzenie, jeden uśmiech. Wystarczy. Już jestem Twoja.


Dla Ciebie nawet narysuję kwadrat cyrklem


Chciałabym mieć własną wyspę i móc odpocząć od niektórych osób.


Przeraża mnie szybkość, z jaką osoba anonimowa staje się bliską, a osoba bliska - anonimową...


Jeden z najczęstszych dylematów - odpuścić czy walczyć dalej?


Odległość. To przez nią zdajesz sobie sprawę ile ktoś dla Ciebie znaczy.


Odejdę, ale tylko z Tobą.


xoxo;*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz